Ohyähh

Goddag! Nu har jag hittat problemet till att bilderna inte gick att ladda upp, dom har helt enkelt gjort om blogg.se. hihi, så lätt var det gjort. Hur är läget med mig då? Det är heelt underbart! Dock har jag två fotouppgifter jag är lite stressade över. Är ett långt tag kvar tills dom ska in MEN jag vet ju hur tiden bara brukar springa iväg.. Första uppgiften är att fota någons hobby. Har några idéer men vet inte när jag ska ha tid för att få dom gjorda? (Eftersom den mesta av min tid spenderas i Kramfors) Andra uppgiften är att fota ett självporträtt. HELP?! Igår var jag på stan med min mamma och kom hem med lite saker iallafall. Visar i ett inlägg senare! Nu ska jag gå ner och fixa efterrätten tills ikväll! puss - (update: hade visst inte löst bildproblemet ändå.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0