Innan 2011 blev 2012

Tänkte göra en sorts sammanfattning från förra året. Ett år med både tråkiga och roliga saker. Saker jag vill glömma, men ännu mer saker jag vill komma ihåg! Det är heeelt klart ett godkänt år, men jag känner på mig att 2012 blir snäppet bättre! hihi. Dock kör jag inte månad efter månad utan plockar lite här och var (mest mobilbilder, därav kvallen) Puss
Och förresten! texten står under bilderna, (man blir ju lite tvek med tanke på hur det ser ut. Men nu vet ni!)
-

Grillmys och tok @ malvinas place
Massa hyss med sambon i lägenheten
Hade många roliga dagar på skolan nere i våran källare <3
Hängde med skönt folk
-ll-
Träffade lillJonas, som inte sker allt för ofta
Äventyrade med Ida och Michelle i Helgumsskogarna, myggor var det då iallafall inte brist på!
Gick på sommarlov!
Hade några grymma dagar med Ida och såklart många andra, på Gatufesten!
Brothers and sisters
Drog till Riga en snabbis med Idas family
Och gamla stan!
Härliga kvällar i Sollefteå med gamla vänner
Ännu en kväll i Solle
Där även Mattias var delaktig.
Och dessa två!
Fick besök av några busungar
Myz med kizze
Träffade en gammal goding.
Ännu mera busungar kom till Helgum!
Skolan började, men jag var ändå glad!
Spenderade en del timmar hos Robin
Andra timmar spenderades i Latbergshallen
-ll-
Massa kul med bästa brudarna!
Jag blev 17= tårtbak. Hur tårtan smakade behöver vi inte prata om... :)
Myste en del med släkten
Och där var det gött om mat!
En hel del 31an-möten blev avverkade vi såklart också!
Började räkna ner mot jul och LOV
Ännu mera Dennis and some Malte
Och Niclas!
Tacoätning with these ones
Och lite kortspel, där jag och sambon totalpissade på grabbsen!
Drog hem på lov och julen kom!
Bästa dagen på julen, every single year! annandagen då hela tjocka släkten är samlad.
Välkomnade in det nya året i Nyland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0