Hejhej, glasögonormen här!

Hejhejhejhejhej! Sitter nu i mitt lilla rum och ska strax hoppa in i duschen. Första skoldagen idag för denna termin, bara att börja räkna ner till sommaren nu. IIIIH. jaaa, men hur var skolan idag då? som en vanlig dag. Fast utan idrott OCH dans, så det var inte en vanlig måndag ändå.. Planering på idrotten och dansen var inställd. Det sög ju.. Inte för att jag kände mig speciellt taggad till något av de, men har jag släpat med mig storväskan får det väl bli av också ;)
Jag sitter och funderar på hur jag ska göra för att min blogg ska vara intressant.. Men om vi gör såhär, om nån läser det här, kan inte du vara snäll och kommentera då vad du tycker jag ska skriva om? much easier that way! Nu ska jag hoppa in i duschen, hörshej!
Oh, juste! Designen är på väg, någon dag. om nåt år kanske. jag har börjat sett ljuseeeeeeet :D Fast den ska ju inte se ut somd en gör nu hoppas jag du förstår..........
Tröttheten kanske beror på att jag inte använt mina glasses på
ett tag nu, kan det vara så? ISF, SKÄRPNING DÄR! känner mig
inte sådär ultracharmig i glajjerna om jag ska vara ärlig. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0