Dag 7- vad jag skulle göra om jag vann en miljon.

Jag skulle förmodligen ge lite till mina nära och kära. Prio ett skulle dock vara att ta med Ida på en oförglömlig resa till något ställe, typ USA, absolut Hawaii för att se om det är så sjukt underbart som man tror. Jag skulle även skänka en slant till typ barncancerfonden. och fonden om spädbarnsdöd, till minne av vår lilla Isak. Sedan skulle nog även mina kära päron få en stor slant till en fet resa för bara dom! Och sist men inte minst skulle jag förnya min garderob till den underbaraste, så underbar att jag ALDRIG har klädångest!!! Och juste.. Vad hände med att jag skulle flytta utomlands för nåt år? Äh, det ingår också i millen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0