Dag 6 – Min dag.

Eftersom min dag inte har passerat ännu så får jag väl berätta vad som komma skall. Vaknade vid halv åtta ungefär och var inte så värst trött så låg kvar och myste (eller säger man mös?) till ungefär nio. Duscha-frulle-osv. Varje fredag har jag sovmorgon till 11.45, så även idag. Ska alldeles snart börja gå mot skolan där jag kommer att ha 2 lektioner, Svenska och samhäll. Efter dessa lektioner ska jag och min sambo (som även bor i Helgum) ta bussen hem över helgen. Ikväll kommer jag bara mysa hemma i soffan, om det inte är någon som kommer med ett OTROLIGT bra förslag för då kan jag tänkas ändra min fredagskväll.
Tar inte med datorn hem över helgen, men får se om jag lyckas mobilblogga eller så lånar jag päronens dator.
Ha en toppenhelg nu!
Helgumsflickorna& Home sweet home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0