Dag 4 – När jag var liten.

När jag var liten, eller iallafall mindre for jag en vecka till Gotland med min kompis familj, som även är mina grannar. Där var vi på äventyr utan dess like! Dock blev jag magsjuk eller matförgiftad på resan dit, det var ju mindre kul. Det bästa med veckan tyckte nog jag och Ida (alltså min kompis/granne, inte nuvarande sambo) var att jaga gräshoppor/syrsor på tomten till huset vi bodde i. Lättroade tjejer! En annan sak vi tyckte var så grymt roligt var när vi åkte stocken med Idas pappa och i det brantaste stupet tappar pappa Uno kepsen. Marre, Idas storasyster var även hon extremt rolig att vara med, undra om hon kände lika som oss små snorungar? Hihoho. En mycket rolig semester, ett mycket bra minne!
Otroligt charmiga tjejer. Hej knubbizolle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0