Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar- dom bra, dom bättre, dom bäst. Mina föräldrar kan vara sjuuukt jobbiga, och ibland är jag så galet less på dom, men det slutar ju alltid med att jag inser att jag inte skulle klara mig utan dom. Hade inte dom varit mina föräldrar, då hade ju jag inte blivit jag, right? Dom tjatar, dom gnäller, dom blablabla. Men dom visar ju även massa kärlek, omtanke och en massa annat helt underbart. Dom stöttar mig i mina val, och säger åt mig att gå min egen väg, den väg jag vill gå för dom stöttar mig, i nästan allt iallafall, haha!
Nu känner ni mina päron, jappjapp

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

He-heeeej!!

Önskar dig en härlig tisdag! :D

2012-01-10 @ 09:27:55
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0