Dag 1 – Om mig

Olivia Edlund 17 år, Kommer från en by några mil utanför Sollefteå där jag ofta tillbringar mina helger. Vardagarna spenderar jag i Kramfors där jag pluggar andra ring på Medieprogrammet, med inriktning foto. En bra linje med en toppenklass om ni frågar mig!
I denna otroligt vackra stad bor jag i en lägenhet, med min sambo och vän Ida som jag känt så länge jag levt. Har även lärt känna två andra väldigt fina tjejer som då och då dyker upp i lägenheten, men dom får bli ett annat kapitel.
Den mesta fritiden går åt till soffhäng, eller så sover jag. Lite väl mycket om ni frågar sambon. Annars då? Tycker mycket om dans och musik, och såklart att fota. Men det bästa är nog ändå att hänga med mina älskade vänner. Jag är helt enkelt en tjej i mina bästa år som älskar livet!
På övre bilden ser ni en liten del av min lilla gulliga by, och bild två är ju då jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0