Back on track

Så är vi åter tillbaka i Kramfors, imorrn börjar skolan.. Visst är det inget jag går och deppar över, men någon vecka till med lov hade ju inte skadat. Eller vafan, varför inte några månader? när man ändå är igång lixom! hehe. Ska packa väskan för imorrn står både dans och idrott på schemat, sen ska jag krypa ner i sängen. Dock kommer jag sakna min kära säng hemma hos päronen.. SÅ mycket bättre! Dock funkar denna säng också, den luktar ju iallafall gott ;) hörs imorrn, godnatt ma friends!
Mina två kissar där hemma får passa på att må i min säng medans jag inte är där och delar den med dom.
När katten är borta dansar råttorna på bordet eller vad man brukar säga!

Kommentarer
Postat av: My

Söta kissar!



Sv: Smyckesträdet är från Åhlens :)

2012-01-09 @ 18:56:45
URL: http://mmylove.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0